انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

تن های دست دوم

به پیراهن های چرکین خانه ی همسایه که باد در جیب هیشان مخفی شده است پناه میبرم.
همسایه ات به کنار
ما همه شکل هم خلق شده ایم
برای گورهایی ککه پندار هایی هستند که واژه ای برایشان نمی توان یافت.
وقتی طلاها در دیگ های آهنی زنگ زده پنهان شده اند
همسایه ات به کنار
پس طلاها برای زنگ زدن خلق شده اند.
تن های دست دوم در بغل های اوراقی افتاده اند در
پاورقی قبرستان
آنطرف تر              کرم ها
موجودات نازنین همیشگی در برابر مرگ حقیر ما
به عدالت فکر میکنند...
همسایه ات به کنار
عدالت اندازه ی دهان کرم ها خلق شده است.
آهن همان طلای بدبختیست که گول هوا را وزنگ زد
و مسخ شد.
زندگی همان قرار داد مرگ است که در کوره راه های


                           رهایی
                                                               فسخ شد. 

 

 

 پیام علی بخشی

نظرات 7 + ارسال نظر
ر ع ن ا پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 20:48

زیبا بود*
آقای علی بخشیم زیرمجموعه ی کسایی ان که گفته بودم تغییر کردن.هم...هم نوشته هاشون..
موید باشید

ر ع ن ا پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 20:50

نمی دونم چی شد!
فک کنم اشتباهی نظر گذاشتم!قاطی کردم!

شب نم پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 15:43 http://shasoosa7.blogfa.com

هنوز بلد نیستم شعر نقد کنم... مهم ترین دلیل سکوت دیروزم هم همین بود... اما اینو خیلی دوست دارم... خیلی زیاد...

شب نم پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 16:28 http://shasoosa7.blogfa.com

یه سوال... چرا فردوسی؟! خیلی اسم های قشنگ تر و بهتری میشد انتخاب کرد برای انجمن... فردوسی آدم بزرکی بوده.. درست... اما فکر میکنم خیلی اسمای بهتر و هنری تری میشد براش انتخاب کرد...

ر ع ن ا سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 17:03

نمیشناسمتون ولی موافقم بسیار،با نظرتون!

... پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 14:05

جالبه.هرکسی که وارد انجمن میشه حتی اسم انجمن رو هم میخواد عوض کنه..................................جالبه جالبه....دوست خوبم بزار از ورودت چندماهی بگذره بعد ایراد بگیر.........

ر ع ن ا شنبه 15 مهر 1391 ساعت 20:57

با من که نبودید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد