انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

زندگی


زندگی سکانسی است که یک بار ضبط می شود

محال است کارگردان بگوید کات ... تکرار می کنیم

درام سکوت

طنز کج فهمی ها

ژانر بی خدایی 

و ...

من و تو نابازیگر بازی های پر تکراریم  

دیوانگی ست بازی را بازی نکنیم

                                                    

                                                             علی صداقت

نظرات 12 + ارسال نظر
ساحل ناصری چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 08:23

اینجا زمین است. رسم ادم هایش عجیب است!!
اینجا گم که می شوی به جای این که دنبالت بگردند فراموشت می کنند...
موفق باشید

ali sedaghat چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 15:38

خدایا بیداری ؟
من خواب می بینم
دمی نیست
اما باز دم میکنم تنهایی خود را
فرشته ی مرگ
به دعوت من می نوشد از تنهاییم و بی اعتنا....
مهمان فنجان شبم میشود
فال تلخ مرا می گیرد
سکوت.....

....سکوت می کند
وهم این رویا پا به پای من میلرزد

فرشته ی مرگ ؟
این ثانیه های لخت یخ نمی زنند ؟
بهت برفیم
دیوانه ی برف بازی اشکهایم میشود
زمستان؟
آدم برفیم پاهایم می سوزند

فرشته ی مرگ ؟
من بیدارم
تو خواب مرا می بینی
تمنای این خیال
رهایم کن
من چه بخواهم چه نخواهم
خواب زمان تعبیر میشود

خدایا بیداری ؟
من خواب می بینم

معصومه کهندانی پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 22:43 http://www.yekiboodyekinabood.loxblog.ir

سلامـــــ.
مثل همیشه زیبا نوشتید و لذت بردم.
به قول آقای محمدرضا لطفی:

انسان
اگر بداند
زندگی بازی است
و یک بازیگر بیشتر ندارد،
برنده است ...


شاد و پیروز باشید ...

علی صداقت شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 13:42

تا شقایق هست ....
کاری به نیلوفر ندارم
زندگی را باید کرد .....
خوردنی ها را باید خورد.....
دادنی ها را باید داد......

تکرار این زندگی آبستنم میکند
چند سال است پا به ماه نمی شوم

ویار سقط تو را دارم ..............

غریبه شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 18:31

تعبیر جالبیه اقای صداقت (سکانس یک بار ضبط شده ی پر از تکرار )و جالب این که تو این صحنه ی بازی هیچکس دوست نداره نقش خودشو بازی کنه

علی صداقت یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 12:36

از همه ی دوستانی که لطف کردن نظر دادن ممنونم




باغ ندیده هایم را سبز کردید .....
باغتان آباد ......

Mohammad دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 12:32

سلام علی جان من قبلنم نظرمو بهت گفتم ولی بازم میگم نوشته هات نسبت به قبل ، قابل فهم تر شده و این بنظرم خیلی خوبه همینجوری ادامه بده موفق باشی

نااشنا یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 15:57

به دیدگاهتون باید افرین گفت
مشتاقانه منتظر کار های بعدی شما هستم.

[ بدون نام ] جمعه 2 تیر 1391 ساعت 18:34

حیف که تو هم نمی دانی زندگی یکبار است!!!!!!!!!
و اگر می دانستی...
.
.
.
چه می شد!!!!!!!!!!!
دیگر غمی نبود...

aram چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 22:17

to che az zendegi midani vaghti ke hata dost dashtan ra nemidani va nilufar ra ta vaghti pas mizani ke shaghayegh hast...



ziba bood ama agar vaghean zendegi ra mifahmidim be atrafeman b etena na boodim...

ali sedaghat پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 20:21

مسافر خیال بی انتها

نهایت محالی از ابتدا

باور نکن آرام هستی ...................

غریب آشنا چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 17:33

نمیــــدانم چـرا (!)


میــان این همــــه آدم ..


فـقــــط من بـــهـ تــ♥ــو پیــــلـــهـ کرده ام (!) ؛


شایــَــد فـقــــط با تــ♥ــو


♡ پــَــروانـــهـ ♡ مــیشـــوم .../ .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد