درود از نظر من بافت و جنس دو بیت اول با دو بیت دوم به هیچ عنوان قابل قیاس نیست در دو بیت اول مبتدا و خبر کاملاً رعایت شده و مخاطب را آماده ی خواندن یک شگفتی ، یک فراز ویک شعریت ناب میکند اما مخاطب در آغاز بیت سوم وبخصوص مصرع دوم آن پس از اندکی سر درگمی برای یافتن دستا ویزی با یک سقوط مواجه میشود ( از لحظه های ... ) در روند شعر کاملاً عاریه و نا متجانس است بیت چهارم اما وضعیتش به مراتب بدتر است بی هیچ سبقه ای به سراغ ایمانی میرود که هیچ دلیلی برای بودنش نیست الا اینکه زمینه ای برای اشاره به به فصل سرد ِ خدا بیامرزی کند
سلام
قشنگ بود .
درود
از نظر من بافت و جنس دو بیت اول با دو بیت دوم به هیچ عنوان قابل قیاس نیست در دو بیت اول مبتدا و خبر کاملاً رعایت شده و مخاطب را آماده ی خواندن یک شگفتی ، یک فراز ویک شعریت ناب میکند اما مخاطب در آغاز بیت سوم وبخصوص مصرع دوم آن پس از اندکی سر درگمی برای یافتن دستا ویزی با یک سقوط مواجه میشود ( از لحظه های ... ) در روند شعر کاملاً عاریه و نا متجانس است بیت چهارم اما وضعیتش به مراتب بدتر است بی هیچ سبقه ای به سراغ ایمانی میرود که هیچ دلیلی برای بودنش نیست الا اینکه زمینه ای برای اشاره به به فصل سرد ِ خدا بیامرزی کند
هیچ کس زاغچهای را سر مزرعه جدی نگرفت...