انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

حیف از قلم

باران گرفت خاطره ام را خراب کرد
                                         ونقش_باتوآمدنم رابرآب کرد
بی خود برای اهل زمین دلبری نکن،
                                        می میرد آن کسی که خدا راسراب کرد
خوب است لااقل به عدالت هلاک شو
                                             حیف ازقلم که باتوعجب انقلاب کرد..
آدم که نیستی که بگویم گمان کنم،
                                                حوا تورابه داخل این منجلاب کرد
آری قسم به عشق اگر عاشقم مرا،
                                            یک آسمان ستاره شبیه شهاب کرد
من داشتم به بی تو شدن فال می زدم
                                             باران گرفت فال مراهم خراب کرد..........


رعنا نوری

نظرات 14 + ارسال نظر
ساحل ناصری چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 21:56

با سلام
احسنت بر خانم نوری
باید بگم مثل همیشه زیبا و جذاب بود
امیدوارم همیشه شاهد کار های زیبا و جذابتون باشیم
موفق باشید

... پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 17:24

خطاب به همه ی اونایی که بی نظرشدن!:
هنوزدلخوشی ذهن خسته ام این است،
که درخیال خودت بی خیال مانشدی...
کونظراتون؟خیلی بدید..

سمیه محمودی شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 12:46

سلام
میخواستم بگم من که بیشتر از یکسال در انجمن هستم چرا جزو اسامی اعضا نیستم؟؟؟؟؟؟

سلام خانم محمودی.شما که صفحه ویژه خودتان را دارید. در ضمن معذرت که در توضیحات وبلاگ اسمتون نبود. کاش زودتر یاد اوری می کردید.

چهاردولی یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 14:26

افرین خانم نوری گذشته از اشکالات وزنی که شعرتون داره ویه کوچولو ضعف تالیف شعر قشنگیه به دلم نشست مخصوصا بیت اخرش موفق باشی عزیز

پیام دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 19:33

خوب بود.

سلیمی شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 16:08 http://parishaan.com

آفرین
امّا گاهی ضعف تألیف دبده میشه بنظرم ... شاید

رعنا دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 01:19

سلام علیکم استاد
اونکه صد درصد!ولی لفطا!بگید کجا؟
اصلا میدونید؟!من باهمه تون قهرم...میگم تغییر کردید؛الکی نمیگم که...

پیام پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 12:41

کمی نظرمو پس میگیرم.بیت لول که باید بیانگر مفهوم کلی کار باشه کاملا مضمونش با سایر بیت ها متفاوته.یا مثلا بیت ۵ با سایر ابیات همخوانی نداره.قلمتون کا ملا آشفته کار کرده.صرف به کار بردن ترکیبات زیبا شعر خلق نمیشه.اما جای تبریک داره که هم با وزن و قافیه خوب کار میکنید.مرسی

ابراهیم قاسمی پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 02:18

درود بر خانم نوری
بیت اول خوبه اما؛ارتباط عمودی و افقی درشعرتون بسیار ضعیفه برای مثال(بیت دوم بابیت اول؛بیت سوم بابیت اول و دوم؛وبیت چهارم با بیت های اول و دوم وسوم؛و الی اخر)
وهر بیت ساز خودشو میزنه و باعث سردرگمی خواننده میشه.
درهرصورت ممنون؛منتظر شعرای بهتری از شما هستم
جسارت منو ببخشید

ر ع ن ا شنبه 15 مهر 1391 ساعت 21:07

چرا م ن نمیشناسمتون.....؟
میدونید؟!کلا شعرای من درگیر ارتباط افقی وعمودین!استادمون(آقای معبودی)هم تو اولین نظرشون واسه شعر قبلیم همینو گفتن..ولی همه تو ذهن من روشنه!مثل موقع حرف زدن عادیم ،که چون واسه خودم واضحه منظورم،نصف حرفامو به مخاطبم میگم!..

طوفان دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 06:19

پس از مدتها دلم صدایی آشنا شنید و از این بابت تشکری تمام قامت پیشکش احساس سلیس و منزه شما دارم.
درباره ابعاد دیگر سخنی نیست،جه،به یقیین شما بر آنها واقفید.

با دوستی
با مهربانی و
با آرزوی موفقیت.

درود مرا به عزیزان انجمن برسانید.

fateme دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 19:34 http://www.srobat.blogsky.com

سلااااااااااااااااام خیلی عالی بوووود حالا هی بگو میاین و نظر نمیدین

s سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 09:23 http://Avakade.blogfa.com

سلام رعناجونم دلم خیلی برات تنگ شده.
شعرات عالین!!!

صبح پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 18:26 http://negineyas.blogfa.com

یاد روزایی که تو راه برگشت به خونه برام شعر میخوندی به خیر...........
یاد مشاعره کردنمون به خیر
یاد همه اون روزای خوب
به خیـــــــــــــــــــــــــر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد