انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

ترانه زن - اثر همایون هوشیارنژاد

هنوز تنهاتر از تنها منم ، من...
همون بیگانه از خود در تنم من

اگر زیبا به قامت پیرهنم من
پر از احســـــاس عاشق بودنم من
به خود میبالم از این که زنـــــم من...

زنی که درمثال همتای ماهـــــم
به دنیایی می ارزه یک نگاهـــــم

منی که قلب عاشق رو پناهـــــم
چـــــــرا خود بی کس ، بی تکیه گاهــــــم؟
چـــــــرا عاشق شدن ، بوده گناهــــــم؟

وقتی خدا تن آفرید ، از برگ گل زن آفریـــــــد
احساس عاشق بودن و به خاطر من آفریـــــــد

وقتی خدا تن آفرید ، از برگ گل زن آفریـــــــد
احساس عاشق بودن و به خاطر من آفریـــــــد...

من چرا شیرین ، بی فرهادم امروز
که برده زندگی ، از یادم امروز

من بهاری گم شده ، در بادم امروز
شکستـــــــه در گلو ، فریــــــــادم امروز

وقتی خدا تن آفرید ، از برگ گل زن آفریـــــــد
احساس عاشق بودن و به خاطر من آفریـــــــد...

وقتی خدا تن آفرید ، از برگ گل زن آفریـــــــد
احساس عاشق بودن و به خاطر من آفریـــــــد...

من چرا شیرین ، بی فرهادم امروز
که برده زندگی ، از یادم امروز

من بهاری گم شده ، در بادم امروز
شکستـــــــه در گلو ، فریــــــــادم امروز

وقتی خدا تن آفرید ، از برگ گل زن آفریـــــــد
احساس عاشق بودن و به خاطر من آفریـــــــد...

وقتی خدا تن آفرید ، از برگ گل زن آفریـــــــد
احساس عاشق بودن و به خاطر من آفریـــــــد..

نظرات 7 + ارسال نظر
غریبه جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 17:33

ممنون و تشکر از شعری که انتخاب کردید

معصومه کهندانی جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 21:09 http://www.yekiboodyekinabood.loxblog.ir

مادر...


نمیتوانم کلامی در موردش بنویسم و عاجزم
فقط از خداوند می پرسم که
خـدایا بالاتر از بهشت هم داری..؟
برای زیر پای مــــــــادرم می خواهم...


روز مادر مبارک

هوا هوای باریدن است


هوای عاشق شدن


هوایی برای پرواز


برای بادکنکهای


که به اوج میروند


به اوج..


تاکه شاید


با سنگ اشکهایم ترک بخورند

با سلام
میخواستم بدونم آموزش وزن اوزان شعر در کلاس انجمن شعر شروع شده؟

درود بر شما
از اواسط خرداد آغاز خواهد شد به یاری حق

علی صداقت یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 21:14

زندگی سکانسی است که یک بار ضبط می شود و
محال است کارگردان بگوید کات تکرار می کنیم. درام سکوت. طنز کج فهمی ها. ژانر بی خدایی . من و تو نابازیگر بازی های پر تکراریم به سبک خود
دیوانگی ست بازی را بازی نکنیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 13:29

سلام.

ترانه زیبایی بود.
متنی هم که آقای صداقت گذاشتند زیبا بود.ممنون.

راستی چرا نمیاید انجمن جناب صداقت؟

علی صداقت سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 00:23

خدایا بیداری ؟
من خواب می بینم
دمی نیست
اما باز دم میکنم تنهایی خود را
فرشته ی مرگ
به دعوت من می نوشد از تنهاییم و بی اعتنا....
مهمان فنجان شبم میشود
فال تلخ مرا می گیرد
سکوت

سکوت می کند
وهم این ترس پا به پای من میلرزد

فرشته ی مرگ ؟
این ثانیه های لخت یخ نمی زنند ؟
بهت برفیم
دیوانه ی برف بازی اشکهایم میشود
زمستان؟
آدم برفیم پاهایم می سوزند

فرشته ی مرگ ؟
من بیدارم
تو خواب مرا می بینی
تمنای این خیال
رهایم کن
من چه بخواهم چه نخواهم
خواب زمان تعبیر میشود

خدایا بیداری ؟
من خواب می بینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد