انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

دریا

دریا بجزتو نیست پناهی ، مرا ببر درخویش

بعمق وصل خویش

شکن بموجی سهم ... بت وجودم را

به وهم ودلهره ام ، تو تارو پودم را

تو ای صلابت محض

تو ای کریم بزرگ

تو ای خروش عمیق

تو ای عمیق سترگ

بِکِش مرا در موج  

بزن کمی لبخند 

بکش مرا در بند 

چه آتشین هستم ُ بکن تو خاموشم

ببلع ای زیبا ، به اشتهای تمام

تنم ، غمم ، هوشم

گرسنه هستی تو ، من از خودم سیرم

مرا بُکش درخود ... که تشنه میمیرم !!! 

                                                                  سلیمی

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 13:59

انگارخورشید سالی یک بار غروب میکند
اینجاعقربه ها چقدر دیر به هم میرسند
گاهی لبخند
گاهی اشک
فرشته های سبز پوش
نگاهی از جنس معصومیت
اینجا ددنیای مخلوقاتی ست که نمیدانند گناهشان چیست

غریبه سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 14:04

دیگر نه تو را میخواهم
نه دنیای زیبایت را
شکافی میخواهم در زمین به ابعاد چند در چند
من ارامش میخواهم
همین..

رعنا چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 01:13

خیلی وقته با یه چرخ توی وبلاگا یاحرف زدن بادوستان، به واقع
به این نتیجه رسیدم:"من تو را دوست دارم تو دیگری را،ودیگری دیگری را،واینگونه است که همگی تنهاییم.."(فک کنم جمله از دکتر شریعتیه)
ماهها بیخود نیست اسممون انسانه،بیخود نیست خدا میگه بهتون نزدیکم ومیشناسمتون؛چون از نسیان ما خبر داره تو قرآن این همه تکرار آورده..
ولی ما ازخودمون بی خبریم..هنوز جنسمون ودرست نشناختیم..اگه یکی و واقعنم دوست داشته باشیم،یا بخاطر غرور کاذب وچیزای دیگه بهش نمیگیم،یا اگرم بگیم هنراستفاده از آرایه ی تکرار و نخواهیم داشت..
حرفم اینه شاید اگه صراحت بود وخیلی چیزا نبود!،الان شعرامون مضمونی به جز دلتنگی وفراق و...داشت..که البته دل عاشق_دیوانه به همینا خوشه!!..ی چیزم میخواستم بگم که یادم رفت!!
روزگارتون زیر سایه ی عنایت مهربان_زمان،حضرت بقیــــه الله (عج)،زیبـــــا، إن شاء الله

نادر امیدی چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 10:00

خدایا چه خبر است. نیازی به زمین لرزه نیست
کاخ آرزوهای این مردم به تلنگری هم فرو میریزد
آذربایجان تسلیت.

SAEED KAMIAB یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 11:25 http://saeed-z.blogfa.com

سلام خسته نباشید از مطلب زیبایی که گذاشتیدد ممنونم من دنبال آقای معبودی میگردم اگه آدرس ایمیل یا خبری دارید لطفا به من اطلاع دهید من یکی از شاگرداشون هستم ممنونم

با سلام لطفاْ به وبلاگ باده ی شبگیر که در لینکهای انجمن موجود است
مراجعه کنید وبلاگ شخصی جناب معبودی ست
ماهم برحسب وظیفه به ایشان اطلاع خواهیم داد ...

[ بدون نام ] دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 12:39

be roz nemikonid aya?????????????????

پیام پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 12:31

واژه لبخند به کلی با سایر واژه ها همخونی نداره یا با سایر حالات دریا تناقض داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد